Sidor

fredag 3 april 2015

Utflykt till Skepparholmen

Jag och Moses (min man)  hade planerat en resa till Jönköping förra helgen, men min moster som vi ville hälsa på en av dagarna (vi hade bokat hotellrum) mådde risigt och kände att hon inte orkade träffa oss. Så vi avbokade. Istället bokade jag in oss på "lugna fredagen SPA paketerbjudande" på Skepparholmen i Nacka. Det råkade bli på långfredagen. Vi tog bilen dit.

Erbjudandet innehöll: te- och kaffebuffé vid ankomst kl 14:00,  en natt i dubbelrum, tillgång till SPA:et till kl 19.00, gratis morgonrock och tofflor samt handduk att låna, tre rätters middag (exklusive dryck), frukostbuffé dagen därpå. Utcheck på lördag kl 11:00. tillgång till SPA:et till kl 12:00. Hotellet har ett förutm inonhuspool och bastu, en utomhuspool med varmt vatten. Schyssta grejer!

Det är lugnt och behagligt där. Jag rekommenderar det verkligen. Man kan få behandlingar, men man måste boka i förväg. Inget som jag gjorde den här gången.


Foto: Nu åker vi på nya äventyr. 




Foto: Min privata chaufför


Foto: Nästan framme vid hotellet



Foto: Lite bubbel i väskan




Foto: Moses i inomhuspoolen





Foto: Inomhuspoolen, så stillsam och fin med skogsväggen i mosaik i bakgrunden.




Foto: Min älskling




Foto: Tillsammans





Foto: Kristallkrona i baren, my taste!