Sidor

lördag 15 augusti 2015

Seightseeing i Stockholm fortsätter

Denna lördag styr promenaden mot Kaknästornet. En plats jag besökte senast med min syster, moster och hennes man när jag var minitini. Vad undebart att få uppleva lite svensk sommar till slut!
Jag min vän L och P träffas utanför Åhlens City för att tillsammans gå till spårvagnen som ligger på Hamngatan. Vi stiger av vid Djurgårdbron och börjar promenaden därifrån. Efter Kaknästornet lämande P oss och jag och L fortsatte promenaden över till andra sidan av Djurgårdsbrunnsviken 
och Kungliga Djurgården.


Foto: Badplas vid Djurgårdsbrunnsparken.












Foto: Kaknästornet skymtar mellan träden.






Foto: Glad Sophia.






Foto: Vacker natur på Kungliga Djurgården.






Foto: Karta över Kungliga Djurgården.








Foto: Utsikt över Gärdet från Kaknästornets Sky bar.








Foto: Jag prövar lite Afrikansk look idag..







Foto: L och jag i mitten och P till höger.








Foto: Friends på Kaknästornets Sky bar.







Foto: Min vän L






Foto: Så vackert och varmt fast klockan är närmare 19:30.





Foto: Så vackert och varmt fast klockan är närmare 19:30




Foto: Hästar som betar så fridfullt i kvällssolen.