Sidor

måndag 21 mars 2022

Ett nytt läppstift i min favoritfärg

Hi, hi jag är så barnsligt glad just nu. Jag beställde ett lyxigt ceriserosa läppstift för några dagar sedan från chanel.com som jag hoppades skulle passa mig och idag hämtade jag ut paketet. Gissa om det passar? Ja, det inte bara passar, det är helt perfekt! Ett matt och stilfullt läppstift som heter Rouge Allure Velvet, i färg nr 42, L'eclatante. I´m in love! Jag har tidigare burit Dior på mina läppar och jag verkligen älskade både färgen på läppstiftet, texturen och dess tunga rundformade behållare i lyxigt guld. Men det läppstiftet togs bort från marknaden för inte så länge sedan. Och jag har letat ett tag för att hitta en ersättare med den cericerosa färgen jag vill ha. Har testat Bobby Browns läppstift, som var för matt torrt och mer åt det rödoranga hållet. Det är första gången jag köper ett Chanelläppstift men det är sanna mina ord inte sista gången. det kan jag lova dig!