Sidor

söndag 12 november 2017

Bildutmaning på Facebook

Fick en utmaning av min vän L på Facebook den 6 november som löd så här:


"Sju  dagar, sju bilder (svartvita eller färg) från ditt liv.
 Inga människor, ingen förklaring.
 Utmana en ny person varje dag."


 Jag antog utmaningen och utmanade en ny person varje dag i sju dagar med ett nytt foto varje dag. Det var endast två som nappade på min utmaning, men det gör inget. Det är ju helt frivilligt, ingen ska behöva känna sig tvingad.

Här kommer bilderna från de sju dagarna. Det var lite klurigt att bara fota på något alldagligt från  min vardag. och svartvita foton brukar jag inte ta så  ofta.
Nu när jag är klar så är det ju ingen utmaning längre, och då tänker jag att det inte gör något att jag skriver lite om varje bild.

Foto dag 1: Sitter uppkrupen i soffan med min jobbdator, 171106.




Foto dag 2: På väg hem från jobbet väntande i bilkö vid Brommaplan, 171107.




Foto dag 3: Foto på mitt fina voluspaljus som jag fått av vännen T, 171108.




Foto dag 4: Jag är förkyld och är på väg att ta C-vitamin, 171109.




Foto dag 5: Min ryggsäck från Juicy Couture i sammet och med gulddetaljer, 171110.




Foto dag 6: Rosor på mitt vardagsrumsbord, 171111.




Foto dag 7: Belysning i trädgården när jag är på väg att ta kvällspromenad, 171112.