Sidor

tisdag 11 januari 2022

När vardagen kommer ikapp

Den här veckan har jag börjat jobba halvtid. I natt sov jag väldigt dåligt och blev lite väl ifrågasättande och otrevlig mot min chef på vårt gruppmöte. Jag var så upprörd så jag nästan stötte ut orden med små pausar emellan, tappade ord och kunde inte förklara vad som provocerade mig  på ett konstruktivt sätt. Åtminstone var det så jag upplevde mitt uppförande. Två kollegor som var med på mötet bekräftade efteråt att det jag sagt var relevant och viktigt. Men jag inser att jag inte mår alls bra. Jag skrev ett mejl och bad min chef om ursäkt som jag tycker är det enda rätta. Man ska inte låta sitt dåliga mående gå ut över andra.

Jag kan inte styra mina känslor. Jag har ångest och gråter väldigt ofta.  Jag är i mitten av månaden, men hormonerna beter sig som det vore veckan innan mens. 


Foto: Jag på morgonpromenad med Puppy