Sidor

söndag 7 mars 2021

Förnya mitt hemmakontor

Idag tog  min man och jag en tur till Barkarby. Tyvärr var kön för att få komma in på IKEA så lång så vi skippade IKEA, besökte Mio och tog en liten sväng på Chilli också. 

I februari möblerade jag om min walk-in closet och kontorsdel i sovrummet. Jag känner mig nöjd med resultatet men det är ännu några detaljer kvar. Jag funderar dels på en ny stol och sedan vill jag köpa skåp- och lådinsatser till min bokhylla som delar rummet i två delar.då får jag fler lådor att stoppa saker i, men det blir också lite vitare och kommer att ge ett lugnare intryck än med alla pärmars som fyller bokhyllan just nu. Det kommer också att bli mindre dammigt om pärmarna står i skåp istället för helt öppet i bokhyllan. Jag tror jag kommer att beställa hem låd- och skåpsatser från IKEAs hemsida. Det går ju också bra! Sedan vill jag skaffa en stor stående spegel i guld som jag kommer att luta mot väggen. 

Den här stolen från Mio möbler funderar jag på att införskaffa till kontoret
men idag blev det bara en bild och inget köp.