Sidor

lördag 24 augusti 2013

Gå ner i vikt och rena kroppen med detox

Foto: från Bokia
Idag börjar min två veckors detoxdiet. Det känns lite spännande. Jag blev inspirerad av Anna Skipper som pratade om det i sitt senaste program "Du är vad du äter". Surfade runt på olika sidor och hittade till kosttips.se. Där hade de lagt ut en två-veckors-detoxkur som de hämtat från boken 
"Gå ner i vikt och rena kroppen med detox", som är skriven av författaren Ulrika Davidsson. Den boken kan du köpa här.

Jag har lånat några recept från kosttips.se som alla är hämtade från hennes bok. Enkla recept gillar jag bäst!

Jag smygstartade redan i tisdags med att äta rödbetssallad. Rödbetor ska vara utrensande och jag vill upplysa om att det är helt naturligt att kissa rött när man ätit rödbetor :-) 




Foto: Sophia
Recept från kosttips.se

Foto: Sophia
Recept från kosttips.se

Foto: Sophia
Recept från kosttips.se

Foto: Sophia
Recept från kosttips.se

Foto: Sophia
Recept från kosttips.se



Det finns middagar också. Det tar jag en annan gång! Nu är jag så trött. Godnatt på er!